Globetrot #1 Husägare · 4 806 inlägg 11 nov 2011 23:18 Globetrot Husägare 4 806 inlägg 11 nov 2011 23:18 #1 Hej, Någon som har erfarenhet av LIP baord 20mm på 600cc vägg samt lip folie 25, är det godkänt för trähus, övre plan? Är det bra, lätta? Jag trodde LIP vara måla på system som inte får användas i trähus längre. ??
Hej, Någon som har erfarenhet av LIP baord 20mm på 600cc vägg samt lip folie 25, är det godkänt för trähus, övre plan? Är det bra, lätta? Jag trodde LIP vara måla på system som inte får användas i trähus längre. ??