Hej,

Någon som har erfarenhet av LIP baord 20mm på 600cc vägg samt lip folie 25, är det godkänt för trähus, övre plan? Är det bra, lätta?

Jag trodde LIP vara måla på system som inte får användas i trähus längre.

??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.