Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    MathiasSs avatar
    Gudfader Medlem: Jan 2003
    Län: Stockholm
    Inloggad
    Ett annat tips:

Jag har skaffat en sådan här: http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=161974048

för att enkelt kunna mäta bruk i hink när man inte jobbar med hela påsar, eller för att mäta ev ballast. Funkar skitbra. Och kan användas till annat också.

2.    länk #17
    Mikael_Ls avatar
    Gudfader Medlem: Aug 2006
    Inloggad
    Hehe, och jag väger med denna:
    http://www.jula.se/digital-bagagevag-821018

Jag tvingar fast t.ex. en 28x70 i ett bord, så regeln sticker ut lite. Hänger vågen i regeln sen.
    Den som vet mest, gissar minst.

3.    länk #18
    skalman1s avatar
    Forumgud Medlem: Jun 2009
    Län: Värmland in da house
    Inloggad
    Jag blandade också i 20l hinkar, precis likadana som du köpt. Funkade bra till dom 125kg som jag blandade.

Använde du DSAL:en eller fegade du?
    ?arög tta itel röf ud raH

4.    länk #19
    Junior medlem Medlem: Sep 2007
    Län: Västra Götaland

Jag tog en stor blå plasttunna från en biltvätt. De hade haft schampo i den. Sedan delade jag den och fick två rejäla hinkar. Jag borrade två hål i vardera med en dosborr så de blev lättare att lyfta. funkade utmärkt och slukade en väldigt massa flytspackel. Gött att bara slänga tunnor på tippen när jobbet var klart.
    Peter C

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01
K_arlstrom
19 maj 03:09