Hej,
vad ska man tänka på vid köp av handdukstork?
Vi har direktel.
Med eller utan termostat? Finns det sådanna som är fyllda
med vätska, bra eller dåligt?
 
Hej Spax, hur vore det att googla lite?

Det finns enkla handdukstorkar på Biltema för 299:- och fina förkromade oljefyllda i VVS-fackhandeln för uppåt 2000:-

Resultatet är samma: De värmer handdukarna. Samtliga har (naturligtvis) någon slags temperaturreglering, så de ej är farliga att använda.

Valet är ditt! Jag kör med Biltemas.

//KoW
 
Hmmmmm,OK......
Men det är ju det jag gör:(
 
Hej Spax,
det jag tycker du kan fundera på är hur du ska ansluta torken - fast anslutning eller stickkontakt,
om du vill kombinera torken med ett element för uppvärmning av rummet och hur många handdukar du tänker dig att ha hängande samtidigt.
Senaste badrummet jag renoverade fick en kombinerad tork/element i "granit" med plats för 4 handdukar och med fast anslutning, men jag har även andra badrum med enbart torkar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.