3 706 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Inbyggnadsbadkar
Hej!
Ni som har inbyggnadskar och inte gjort arbetet själva; vad fick ni för offert på arbetet?
Det vore också intressant att få veta hur mycket kakel som gick åt och hur stora badkar ni har.
En av anledningarna till att jag frågar är att "byggbasen" sagt 10 kvm... vilket låter osannolikt mycket. Eller är det jag som är ute och cyklar? :-?
Hälsningar
Cyrillia
Ni som har inbyggnadskar och inte gjort arbetet själva; vad fick ni för offert på arbetet?
Det vore också intressant att få veta hur mycket kakel som gick åt och hur stora badkar ni har.
En av anledningarna till att jag frågar är att "byggbasen" sagt 10 kvm... vilket låter osannolikt mycket. Eller är det jag som är ute och cyklar? :-?
Hälsningar
Cyrillia
Ja, det är så jag har gjort och lagt till för en ram runt överdelen (med massor av spill). Avrundat uppåt skulle det bli 4,3 m2. Så 5 m2 borde vara gott mått...
Den där killen pratade om att kakla baksidan - vilket verkar vara lite "overkill" eftersom väggen ju är kaklad.
Cyrillia
Den där killen pratade om att kakla baksidan - vilket verkar vara lite "overkill" eftersom väggen ju är kaklad.
Cyrillia
Skönt att det inte är jag som är helt vilse då alltså
Just nu lutar det åt att vi gör det arbetet själv. Misstänker att den killen inte är så välvilligt inställd till oss och att det är det som är problemet >
Tack för hjälpen!
Cyrillia
Tack för hjälpen!
Cyrillia
Klicka här för att svara