Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Banned Medlem: Sep 2010
    Län: Stockholm

Visst, men ska det nu flytspacklas ovanpå innan matta läggs så kan det ju kvitta...
    ...kanske...
    Två frågor "PaulStaffanstorp"....

Fråga: 1
    Tror du någon badrumsrenoverare skulle sätta in den bilden på sin hemsida under rubriken: "Referensjobb"?

Fråga:2
    Om du hade gjort ett sånt här jobb åt en kund, hade du då vågat ge kunden 100% garanti på utfört jobb?

2.    länk #17
    Paul-Staffanstorps avatar
    Gudfader Medlem: Jul 2009
    Län: Skåne

SVAR:

1. Finns säkert något pucko som inte begriper bättre i detta landet.
    2. Jag kulle aldrig gjort ett sådant jobb.

Mvh Paul

3.    länk #18
    Junior medlem Medlem: Mar 2008
    Län: västra götaland

hur skall jag gå till väga nu då? han har fakturerat mig 10 000 för brunn + avlopp skall jag bestrida fakutran så han får rätta till brunnen ?

4.    länk #19

Prova med att skicka bilden till ditt försäkringsbolag och hör vad dom har att säga - ange även företagets organisationsnummer. Det är ju i slutänden försäkringsbolaget som ska betala kalaset om det strular, och har du då deras godkännande, då slipper du tjafsa med dom sen.

5.    länk #20
    Fullvärdig medlem Medlem: Jan 2008

hur skall jag gå till väga nu då? han har fakturerat mig 10 000 för brunn + avlopp skall jag bestrida fakutran så han får rätta till brunnen ?
    10000:- för endast brunn och avlopp? Verkar det verkligen prisvärt i så fall??

6.    länk #21

skickat bild till försäkrings bolaget med bilder väntar med spänning vad han säger!

7.    länk #22

Håll tråden öppen - tror det är mer än jag som vill höra vad försäkringsbolaget säger.

8.    länk #23
    Banned Medlem: Jul 2010
    Län: STHLM

10000:- för endast brunn och avlopp? Verkar det verkligen prisvärt i så fall??
    Läs första inlägget vad som ingick innan du blir så chockad.

9.    länk #24

ej fått svar än från försäkringsbolaget........ring mailat igen 2 ggr..............

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
22 maj 15:42
Marlene Eskilsson
19 maj 09:42
Heidi Mikalsen
19 maj 04:01
K_arlstrom
19 maj 03:09