Är det bara jag som har super ångest över detta? Hur har det gått för er och olika viljor när ni har valt? Känns i mitt fall som ingenstans blir som jag hade tänkt mig ifrån början men så är det när vi två måste tycka till(vet inte varför han inte bara låter mig styra detta :D )
Jag känner att jag kan _nog_ blir nöjd med dem valen vi har gjort men känner inte denna OOHHH det blir super! kännslan. Kanske för att jag går och tänker hur många år det ska sitta :)
Hur har det varit för er innan ni fick up det på väggarna/golven, har det varit en "håll andan moment"? Jag känner att det vi har valt är super fin, men när det kommer tillsammans och hänger där, ja, hur blir det?? Har fått 3D ritningar som hjälper lite iaf, känns skönt!

H
Vi har tycker att det är jätte svårt att välja,
sedan är det ju två viljor som ska komma överens oxå :-?
Jag är mer inne på det brun/beiga hållet
Medan sambon vill ha mer svart och vitt....
men vi har ju två badrum... ;D så det slutar väl med ett av varje ::)

Hoppas ni blir kanon nöjda med era val :)

Hej och tack! Hoppas ni blir det med!

Det är ungefär samma här, totalt olika viljor! Men känns som vi börjar komma till rätta men vårt tredje badrum orkade vi inte ens titta på kakel och klinkers till när vi väl hade kommit en bit, inte heller kakel till köket. Det kommer, vi samlar förhandlingskrafter ;D

Lycka till till er!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.