4 620 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
badkar
Är i slutet av mitt badrumsprojekt och måste nu välja badkar. Har varit helt inställd på ett vanligt badkar, men börjat tveka. Är det lönt att satsa på ett massagebadkar istället? Behöver hjälp med för- och nackdelar. Har ingen separat dusch, utan kommer att duscha i badkaret. Hur fungerar detta med rengöring rent generellt när man badat. Helst skall man ju duscha innan badet... Allt hår som fastnar i rören etc. Dvs frågan handlar om hygien och bekvämlighet. Krävs mycket arbete för att hålla massagebadet hygieniskt? Är det förenligt med att det är den enda dusch-badanläggning man har? Tröttnar man snabbt? Är det värt det?
Mycket tacksam för hjälp att reda ut mina tankar!
Mycket tacksam för hjälp att reda ut mina tankar!
Vi var också kluvna innan vi bestämde oss för vad vi skulla ha. Först var vi inne på ett massagebadkar men ändrade oss sedan till en Ångduschkabin, hur ofta badar man i ett badkar under sommaren???. Vi kollade runt en hel del och bestämde att vi skulle köpa en duschkabin via nätet då priserna är så mycket lägre. Efter att vi jämfört med flera nätbutiker bestämde vi oss för www.badofritid.se. Vi kom fram till att man fick mest för pengarna där, och vi är nöjda.
Hoppas detta kan vara till hjälp!
Mikael
Hoppas detta kan vara till hjälp!
Mikael
Klicka här för att svara