T Tosskan #1 Medlem · 5 inlägg 8 nov 2006 17:26 Tosskan Medlem 5 inlägg 8 nov 2006 17:26 #1 Har installerat en purus golvbrunn samt köpt in en föröjningsring av samma märke. Frågan är att jag slet åt mig en klinkersram på Bauhaus tänkte inte på fabrikatet! Skall den vara av samma märke som golvbrunnen den också?
Har installerat en purus golvbrunn samt köpt in en föröjningsring av samma märke. Frågan är att jag slet åt mig en klinkersram på Bauhaus tänkte inte på fabrikatet! Skall den vara av samma märke som golvbrunnen den också?
J jepps #2 Medlem · 19 inlägg 8 nov 2006 17:33 jepps Medlem 19 inlägg 8 nov 2006 17:33 #2 en klinkersram eller "slukrist" har ingen betydelse för brunnens funktion eller konstruktion utan mer för utseendet (slippa se skiten i brunnen) så svaret är nej
en klinkersram eller "slukrist" har ingen betydelse för brunnens funktion eller konstruktion utan mer för utseendet (slippa se skiten i brunnen) så svaret är nej
T Tosskan #3 Medlem · 5 inlägg 8 nov 2006 20:28 Tosskan Medlem 5 inlägg 8 nov 2006 20:28 #3 Ok och tack. Då vet jag samt ett problem mindre. jepps skrev: en klinkersram eller "slukrist" har ingen betydelse för brunnens funktion eller konstruktion utan mer för utseendet (slippa se skiten i brunnen) så svaret är nej
Ok och tack. Då vet jag samt ett problem mindre. jepps skrev: en klinkersram eller "slukrist" har ingen betydelse för brunnens funktion eller konstruktion utan mer för utseendet (slippa se skiten i brunnen) så svaret är nej