Har ett snetak i mitt badrum, har tänkt att måla detta vitt.
Kom o tänka på ett sak i dag, varför monterar man tätskikt i form av duk på alla lodräta väggar o golvet men ett tak som är snett ( 45 grader ) är ok att måla med våtrumsfärg ?
Någon som har tid o lära mig =)