D09
Har ett snetak i mitt badrum, har tänkt att måla detta vitt.

Kom o tänka på ett sak i dag, varför monterar man tätskikt i form av duk på alla lodräta väggar o golvet men ett tak som är snett ( 45 grader ) är ok att måla med våtrumsfärg ?

:)

Någon som har tid o lära mig =)
 
Det är ok med våtrumsfärg på väggarna med, det är ju ett godkänt system.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.