Har bestämt att det blir Grohes Rainshower till duschen i relaxen. Men det verkar vara dåligt med återförsäljare på internet. Jag har hittat en tysk sajt: www.badshop.com som har bra priser men jag tar gärna emot förslag på andra.

/ Christer

• grohe.gif
Hej..
Titta på Megabad.com också en tysk sida med bra priser. Jag fick precis hem toa och blandare därifrån. Enkelt och lätt, tog dock lite tid men jag sparade massa pengar.. ;)

Priserna på megabad var väl relativt billiga - men frakten...
Handlar man för 126 euro så hamnar det på 213 med frakten.
800 kr i frakt för en handdusch med duschstång tycker jag är lite i överkant.

/ Christer

Megabad ska man handla från om man köper ganska mycket prylar därifrån, mina inköp har legat på ca 10-15k (handlat där två ggr) och då tjänar man snabbt in frakten och myyycket mer därtill.

Är det värt att begära offert för att få ner priset (framförallt på frakten) om man beställer för runt 25.000?

Hur fasen skriver man på tyska när man begär en offert?! :-D

Hemmakatten
Nej, ingen idé.Försökte själv, köpte för 60' men megabad menade att det var en 'normal' order för dem. Frakten gick dock inte på mer än EUR 350 trots tunga toastolar och annat.. Så ju mer du beställer desto villigare blir det.Enstaka varor kan vara riktigt dyra, men hittills (för oss i alla fall) billigare än att köpa i Sverige.

www.babelfish,com har översättning från/till tyska och engelska. Du kan översätta hela sidor om du vill. dock ingen översättning till/från svenska.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.