2 077 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Någon med erfarenhet av BADOO?
Hej!
Hittade en sida på nätet:
www.badoo.se
De verkar ha EXTREMT låga priser. Köksblandaren från Dornbach som jag vill ha kostar 7.600 på Sigro, listpriset är 8900:- och på Badoo kostar kranen 5600:-!!!.
Är det någon som har erfarenhet av Badoo? Är dom seriösa? Hur är det med leveranstiderna?
Hittade en sida på nätet:
www.badoo.se
De verkar ha EXTREMT låga priser. Köksblandaren från Dornbach som jag vill ha kostar 7.600 på Sigro, listpriset är 8900:- och på Badoo kostar kranen 5600:-!!!.
Är det någon som har erfarenhet av Badoo? Är dom seriösa? Hur är det med leveranstiderna?
Jag är också inne på at handla av någon internetfirma just när det gäller barum. Inte bara blandare utan eventuellt också en riktig lyxig ångbastu med jacuzzi. Priserna är fantastiska hos bla www.trendimport.com www.importlagret.com www.bestprice.com för att nämna några. Tyvärr har inte jag heller någon erfarenhet av dessa.....vågar man?
De ser väl seriösa ut. Jag har inte beställt något från dem, men pratat med deras kundservice. Priserna är billiga för att vara sverige, men det går ju att hitta billigare i tyskland. Om du är osäker kan du ju alltid ringa dem och se hur kundservicen fungerar och kolla upp dem med skatteverket eller bolagsverket.halloy skrev:
Klicka här för att svara