Har redan ställt denna fråga under "Hantverkare & entreprenörer" men ni som har svaret på min fråga håller er nog mer i detta forum och då jag vet att väntetiderna hos de som utför bra jobb är långa och jag vill få gjort mina två badrum under våren senast så börjar det bli hög tid att boka in hantverkare. Det som ska göras är underarbete, kakel, klinker och golvvärme samt ev spots i taket.

Alltså tips på seriös firma som gör ett bra jobb, om de dessutom är billiga gör absolut ingenting!

Tacksam för all hjälp jag kan få!

Inte ens någon som har en skicklig plattsättare att tipsa om???

Ett sätt kan vara att höra där ni köper materialet.
T ex höganäs kan tipsa om hantverkare. Om det är någon som kan samma vecka bör ni nog undvika just den firman, om det inte är ett återbud....
En som är bokad 2-3 månader i förväg är ofta bra.
Även Wennstams kan säkert rekommendera någon firma.
lycka till!
greenbay

Har två superbra tips. Det första är en plattsättare som verkligen kan sin sak. Har hållit på i mååååånga år och är nu egen. Han är snabb som attan. Kanske behöver du inte kvitto på allt heller??????? Det är i alla fall Västra Götalands plattsättning AB. Han heter Roland. Han har inte så många bilder på sin hemsida än, men du kan ju gå in och kika. Där finns alla kontaktuppgifter också.

www.vgplattsattning.se

Det andra är en duktig snickare (som även kaklar, men inte lika erfaren där och heller inte lika snab då) som kan fixa spottar och förarbete i badrum och vad det nu var mer du skulle ha. Vill du ha hans namn kan du maila mig privat på denna sida så ska jag svara där.

Camanda

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.