Hej!
Vi har en analog T2 floortemp i badrummet.
Den installerades av förra ägarna, men dom var inte vänliga nog att lämna en manual.
Igår hade vi en jättebehaglig temp i badrummet. Men i morse så var det "iskallt".
Jag har sökt på nätet, men jag hittar inga manualer, annat än till T2-plus.
Är det någon som kan hjälpa mig med en pdf?