Jag har köpt ett hus där en helrenovering av badrum måste göras, idax läget så finns ingen toalett i badrummet så det skall till ett avlopp för detta tänkte höra hur jag skall börja, kommer att anlita murare/rörmokare men tänkte snarast på uppläget.
Nu är det endast målat betonggolv med diverse avlopp för tvätt handfat och badkar..som sagt vart ska jag börja??
 
Finns det fler badrum under tiden
Du bygger?
Hur mycket gör Du själv?

Mvh Putte
 
Huset kommer att stå tommt i 2 månadertänkte väl riva det själv ev billa upp betongen.. har en till toalett som kan brukasunder tiden..
 
Är det källargolv?

Mvh Putte
 
nej betongsula
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.