Hej!
Är det ok att fästa en rad glasblock direkt på tätskicktet?? Sen skall det kaklas runt om glasblocken.. Problemet är att jag byggt en "ram" där en rad glasblock skall sitta i och kaklar jag i ramen får blocken ej plats....
Tacksam för svar /Anders:S