Är det någon som vet var man kan få tag i en urinoar? De som jag hittat är väldigt dyra, tycker jag. 5-7 000 kr. ......men det måste väl finnas billigare, eller?
Tacksam för tips!
/J

Produkter som riktar sig till företag (inte många privatpersoner som sätter in en urinoar) brukar för de mesta vara betydligt dyrare! Jag skulle kunna tänka mig att detta även gäller urinoarer! Är ju inte direkt så att Coop Bygg/ByggMax/osv har sådant i sitt ordinarie sortiment :D

Åh, vad äckligt med urinoar är min spontana tanke. Finns det någon bra anledning att du skulle vilja ha en sådan? Hmm, offtopic förstås, men hoppas att du inte tar illa upp.

Titta på de stora badrumsföretagen i tyskland. Många har ju internetförsäljing och de har förmodligen ett större sortiment.

Behöver väl inte bli äckligt. Bara man kan hålla picken i styr =)

Om man kan hålla den i styr kan man väl lika gärna använda toan?

Rebeckaf skrev:
Om man kan hålla den i styr kan man väl lika gärna använda toan?
Man installerar urinoar för att slippa höra tjatet om att man lämnat tositsen uppfälld.
Kvinnor borde vara tacksamma för att man inte pissar på något de strax ska sitta på. Ännu har jag inte stött på en kvinna som är tacksam för det, kanske borde man presentera alternativet tydligare....

Löses enklast genom att sitta ner istf att stå. Då kan man dessutom läsa tidningen i lugn och ro.:)

Är man föräldraledig med en 1,5-åring som tycker det är roligt att kasta ner saker i toan får man sitta antingen man vill eller inte :D

Om man nu vill ha en urinoar kan man val fa ha den utan att behova fa hora att det ar ackligt.... tycker jag. Smaken ar som baken (bokstavligt i detta fall). Det gar at mycket mindre vatten i urinoar, den gar snabbare att anvanda, de flesta kvinnor som har levt med en man kan nog instamma att det kan vara trevligt med en "hans" och "hennes", det ar mer hygieniskt (mindre kontaktytor, speciellt for gaster om man har manga), det ar bekvamt om det ar manga grabbar i familjen. Den ar snabb, enkelt och ekonomisk att installera och stada. Det finns farre funktioner som kan ga sonder sa det blir mindre slitage pa den vanliga toaletten. Det finns flera anledningar till att ha en urinoar om man nu har pengar och plats till den.

Urinoar kan med fordel aven kopas begagnade (ordentligt renoverade forstas) eller utomlands. Har ar en sida med lankar och inspiration:

http://www.uncrate.com/men/home/bed-bath/kohler-home-urinals/

Rebeckaf skrev:
Men som sagt. ÄCKLIGT! :-)
Det som är äckligt är när äldre män (som min far) börjar få problem och hälften hamnar på golvet.

En urinoar i passande höjd borde vara lösningen.

(Och nej; han kan inte sitta. Gamla hundar osv. ...)

somelvis skrev:
Man installerar urinoar för att slippa höra tjatet om att man lämnat tositsen uppfälld.
Kvinnor borde vara tacksamma för att man inte pissar på något de strax ska sitta på. Ännu har jag inte stött på en kvinna som är tacksam för det, kanske borde man presentera alternativet tydligare....
299964_297198853640232_289598290_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Prins Daniel
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.