Byggahus.se
Jag är precis i startgroparna för min badrumsrenovering, och råkade precis trilla över dom här fantastiskt billiga massage badkaren! Så min fär helt enkelt om det finns någon här spm har någon erfarenhet av badkaren eller förtegaet som säljer dom?

http://www.importlagret.com

/Lw.
 
Någon som har handlat av dom? ???
 
Det måste ju vara helt rätt pris i varje fall.

Enligt tillverkaren så är badkaren av märket "Royal", som tydligen skall vara rätt stort i både Tyskland och Italien.
 
Låterju bra, ser bra ut, kanske man ska...
häftigt med ljus och radio-cd... ???
 
Man blir ju tyvärr lite skeptisk när det är så mycket lull-lull till det priset.
 
ja visst blir man- vore kul om nån hade provat och så-jag kanske åker dit och ser om dom har nåt att titta på. :)
 
Karen heter Royalking. Tillverkas i Kina. De finns snart till försäljning på vissa butiker dock till lite högre priser. Svårt att konkurrera med denna typ av importörer. Vad gäller garanti har Importlagret 12 månaders reservdelsgaranti och hävdar att kunden köper direkt från fabriken i Kina varför normala garantiåttaganden inte gäller. Riktigt så är det ju inte eftersom fabriken (SSWW) inte säljer till slutkonsumenter, och normalt inte till detaljister utan snarare till grossister.
Den här typen av "sam-import" kommer nog bli vanligare och vanligare så det lär väl bli något prejudicerande domslut i ngn garantifråga framöver.
 
så de har garanti i ett år för delar men inte för karet? ???
 
Vad dom menar (tror jag) är att dom kan ordna reservdelar under 12 månader men att de inte tar någhot garantiansvar för karet. Du "köper ju direkt från fabriken" menar dom... Så funkar ju inte lagen direkt förutsett att Importlagret inte endast förmedlar köpet och ombesörjer transport.
 
Hej
sammköp etc förekommer mer o mer, reservdelar får ni förhandla er till från importören, om han ej kan förhandla fram det skall ni absolut inte köpa från dem
Normalt medföljer 2 % reservdelar.
En bra importör kan skaffa reservdelar, men ha allt klart på papper
Mvh ;D
 
Är det någon här som har beställt?

/Johan
 
nej men funderar på det... ;D
 
Vi har beställt.
Kommer i början på December...
Spännande...
Känns lite riskabelt när det är så himla låga priser..
 
Chatrine:
Du skriver väl en rad här när du fått karet och talar om hur det gått?
 
Ja glöm inte att skriva en rad, nej massa rader.... om karet när du väl fått det.
Ska själv bygga nytt badrum snart och tänkte skaffa det gamla vanliga standard badkaret men när jag sett deras priser så blir man bra sugen....

Vilket kar beställde du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.