Byggahus.se
Hej

Hittade mystiskt bra priser på växthus på containerrally.se. De verkar dock vara samma gäng som norrlandsimporten och de verkar inte ha det bästa rykte.

Min fråga är om växthusen duger för oss vanliga dödliga utan större krav?

Till förra huset köpte jag ett på jemofix för 4000 och var väldans nöjd med det.

Dom verkar ju ha bra priser i alla fall, det hela beror nog på vad du förväntar dig! Jag skulle tro att dom är helt okej att odla i. Till det priset kan man ju chansa lite..

Du har sett att frakten inte är så jättebillig?

Jösses Amalia! 1000 känns som en något saftig frakt, tack för tipset!

Hur fraktar dom det egentligen?

Tydligen via kamel över nordpolen och Kina.

Nu har jag hittat en billigt som verkar ok på jem&fix. Utan frakt får du kan jag gå och hämta det.

Håller precis på att sätta ihop ett växthus på 12m2 från containerrally! 12 timmar har nu gått å inte hälften är klart!! Fattas delar/borrhål saknas och beskrivningen är kass! Blir ett korthus:/ vingligt och inte ett dugg stabilt! Tipset är att köpa från något annat ställe. Billigt är inte bra...

Tack för info!

Gör en återkoppling på tråden.

Jag gjorde bort mig och köpte ett växthus via containerrally...betalade och väntade på leverans.

När jag hörde av mig så fick jag inget svar.

Helt plötsligt efter nästan 2 månader kom en avi på växthuset. Tyvärr så var jag bortrest så när jag väl hade lyckats få tag i DHL så hade det gått i retur.

Efter många försök och tjafs att jag skulle hämta paketet när avin kommer i lådan så står jag utan svar på hur jag får det levererat, utan pengar och utan växthus.

Jag har försökt få kontakt med firman, men får inget svar. De hänvisar till en epost på sidan som inte syns...inte ens något temanummer.

Det är några riktiga skojare på containerrally eller vad nu firman heter!!

För det här varit allt från containerrally, norrlandsimporten, handyman osv

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.