Ăr det nĂ„gon mer Ă€n jag som drabbats av en annons i appen som visslar nĂ€r man scrollar förbi?
Ytterst irriterande!
Nu lÀr det inte drabba mig pÄ ett tag eftersom man slipper annonser en kort tid efter att inlÀgg skrivits, men jag skriver hellre fÄ inlÀgg med substans Àn mÄnga innehÄllslösa inlÀgg för att slippa reklam som vÀsnas.
Ytterst irriterande!
Nu lÀr det inte drabba mig pÄ ett tag eftersom man slipper annonser en kort tid efter att inlÀgg skrivits, men jag skriver hellre fÄ inlÀgg med substans Àn mÄnga innehÄllslösa inlÀgg för att slippa reklam som vÀsnas.
Har samma skit hÀr
Ăr det hĂ€r man skall skriva varje dag för att slippa annonser? đ€Ł
Har sjĂ€lv aldrig sett eller hört annonsen i frĂ„ga, jag fĂ„r mest annonser om att möta kvinnor internationellt, nyförlovad som jag Ă€r... đ„°
Har sjĂ€lv aldrig sett eller hört annonsen i frĂ„ga, jag fĂ„r mest annonser om att möta kvinnor internationellt, nyförlovad som jag Ă€r... đ„°
Jag förstÄr att annonser Àr viktiga, men tycker man frÄn BH:s Àgare borde krÀva att annonserna ska vara tysta. Otroligt irriterande med en visslande annons! Den Àr skÀl nog att aldrig vÀlja Fortnox!