Är det nĂ„gon mer Ă€n jag som drabbats av en annons i appen som visslar nĂ€r man scrollar förbi?
Ytterst irriterande!
Nu lÀr det inte drabba mig pÄ ett tag eftersom man slipper annonser en kort tid efter att inlÀgg skrivits, men jag skriver hellre fÄ inlÀgg med substans Àn mÄnga innehÄllslösa inlÀgg för att slippa reklam som vÀsnas.

• Gilla
moonsire och 2 till
  • Laddar…
HÄller med, ytterst irriterande visslade ljud.

DÄ var det dags igen, verkar vara reklam för fortnox...

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Har samma skit hÀr

Helt otroligt irriterande đŸ€Ź

DĂ„ var det dags igen...

Hur tusan stĂ€nger man av ljudet pĂ„ denna irriterande annons đŸ€”đŸ€Ź

Sjukt irriterande

Är det hĂ€r man skall skriva varje dag för att slippa annonser? đŸ€Ł

Har sjĂ€lv aldrig sett eller hört annonsen i frĂ„ga, jag fĂ„r mest annonser om att möta kvinnor internationellt, nyförlovad som jag Ă€r... đŸ„°

• Haha
  • Gilla
Violina och 2 till
  • Laddar…
Jag förstÄr att annonser Àr viktiga, men tycker man frÄn BH:s Àgare borde krÀva att annonserna ska vara tysta. Otroligt irriterande med en visslande annons! Den Àr skÀl nog att aldrig vÀlja Fortnox!

• Gilla
MatsBengtsson89 och 3 till
  • Laddar…
MultiMan
SÀtt pÄ denna i bakgrunden istÀllet och muta Byggahus:

MultiMan MultiMan skrev:
SÀtt pÄ denna i bakgrunden istÀllet och muta Byggahus:

[media]
Bra tips😆 Nu behöver vi bara reda ut hur man bĂ€r sig Ă„t för att muta byggahus!

Och för mig fortsÀtter annonsen vissla fast jag lÄser telefonen/slÀcker skÀrmen, vÀldigt störande...

Lostmoose Lostmoose skrev:
Bra tips😆 Nu behöver vi bara reda ut hur man bĂ€r sig Ă„t för att muta byggahus!
Ett lass med "överblivet" byggmaterial eller presentkort pĂ„ en arbetsvecka frĂ„n en pĂ„litlig hantverkare nappar de sĂ€kert pĂ„ 😉

• Haha
Lostmoose
  • Laddar…
MultiMan
Haha, jag ser nu att min svengelska blev feltolkad! Jag menade mute, som i tysta, stĂ€nga av ljudet pĂ„, inte muta monetĂ€rt eller pĂ„ annat sĂ€tt. đŸ€“

• Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.