1 465 läst · 4 svar
1k läst
4 svar
Vill lägga klinkers på entren men har sandgolv!!??
Tja!
Har sandgolv på entren ovanpå är det någonslagsskiva och ovanpå är det parkett,
Men vill lägga klinkers i stället
Vad kan jag göra för att kunna lägga klinkers?
Har sandgolv på entren ovanpå är det någonslagsskiva och ovanpå är det parkett,
Men vill lägga klinkers i stället
Vad kan jag göra för att kunna lägga klinkers?

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 515 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 515 inlägg
I en annan tråd framgår det att det gäller en lägenhet och då är sanden föreningens egendom och därmed inte tillåten att ta bort utan tillstånd.
I vår lägenhet är det också sand på betongen (sand är utmärkt ljuddämpare) och sen ligger det någon sorts skiva (original) under klinkern i hallen, en mindre del är flytspacklad för att jämna ut.
I vår lägenhet är det också sand på betongen (sand är utmärkt ljuddämpare) och sen ligger det någon sorts skiva (original) under klinkern i hallen, en mindre del är flytspacklad för att jämna ut.
Flytspacklar man direkt på skivan eller vet du om man ska ha någon matta och sen flytspackla?sen på med fix sen klinker??BirgitS skrev:
I en annan tråd framgår det att det gäller en lägenhet och då är sanden föreningens egendom och därmed inte tillåten att ta bort utan tillstånd.
Liknande trådar
-
Ojämnt parkettgolv vill lägga nytt golv
Golv -
Lägga klinkers - träbjälklag
Byggmaterial & Byggteknik -
Grannen vill anlägga parkering. Tomtgräns?
Grund & Markarbeten -
Hur dum är jag som vill lägga gräs på rören?
Trädgård allmänt -
Kakelfirman vill lägga nytt klinkers på nuvarande klinkers som de lagt fel!
Badrum