Hej,
Eftersom vi bara temporärt vill snygga upp lite framför en garderobsvägg köpte vi skjutdörrar på blocket, det utannonserades som Elfa - men jag har ingen större koll på hur det skall se ut så ifrågasatte det inte.
Vi vill ha den något bredare än den som förra ägaren hade så behöver komplettera med skenorna - men när jag väl åkte till närmaste Elfa återförsäljare ser deras helt annorlunda ut med helt andra mått.
så, nu till mysteriet, vad kan detta vara för märke? Har kollat runt som tusan men det är ett mysterium.
tusen tack! Med vänlig hälsning,
Andreas
Eftersom vi bara temporärt vill snygga upp lite framför en garderobsvägg köpte vi skjutdörrar på blocket, det utannonserades som Elfa - men jag har ingen större koll på hur det skall se ut så ifrågasatte det inte.
Vi vill ha den något bredare än den som förra ägaren hade så behöver komplettera med skenorna - men när jag väl åkte till närmaste Elfa återförsäljare ser deras helt annorlunda ut med helt andra mått.
så, nu till mysteriet, vad kan detta vara för märke? Har kollat runt som tusan men det är ett mysterium.
tusen tack! Med vänlig hälsning,
Andreas
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Det ser ut som Habo skenor.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Det finns en dansk tillverkare också vars namn jag inte kommer ihåg.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Mirro känner jag inte igen. Pelly har också skjutdörrar.
Tack för era svar - jag tror mysteriet är löst. Sökte på Mirro skena och kom till Lundbergs (?? ) till deras Shoji-skena och den verkar stämma på pricken! https://www.bauhaus.se/tak-golvskena-till-skjutdorr-shoji?gclid=Cj0KCQiA7YyCBhD_ARIsALkj54rBryAChor4w7z1coKQDQPVsPK9mrIdyEV7F4bJype15BWFQ_1cfjYaApDmEALw_wcB
tusen tack för att ni egagerade er!!
tusen tack för att ni egagerade er!!