Hej! Vi har ett Ballingslöv kök från 2004 där vi vi vill byta luckorna på. Har kollat med Harjedalskök, Mälarkök, Norddesign, Sörmlandskök och Decoform. Finns det någon som har bytt ut sina luckor med någon av dessa skriv gärna era erfarenheter.
Sen har vi också fundera på att lackera befintliga luckor men jag har fått uppfattningen att de inte håller lika länge som om man byter luckor. Åsikter om det här ämnet välkomnas gärna också.
Sen har vi också fundera på att lackera befintliga luckor men jag har fått uppfattningen att de inte håller lika länge som om man byter luckor. Åsikter om det här ämnet välkomnas gärna också.
Såg ditt inlägg nu. Går i samma tankar att byta luckor och lådor. Vilket företag tog ni? är ni nöjda?L LPF skrev:Hej! Vi har ett Ballingslöv kök från 2004 där vi vi vill byta luckorna på. Har kollat med Harjedalskök, Mälarkök, Norddesign, Sörmlandskök och Decoform. Finns det någon som har bytt ut sina luckor med någon av dessa skriv gärna era erfarenheter.
Tacksam för svar
Hej! Ja vi tog Sörmlandskök och blev jättenöjda! Jag lägger lite bilder, en från innan.I Inge54 skrev:
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
-
Liknande trådar
-
Vilket metall till stekhäll
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide -
Vad blir bäst.Jag vill täta på altanen , de är mellan trä och plast, 1mm till 2mm. Är utefog de bästa, eller vilket är de?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vilket fix till natursten på bastuvägg?
Bastu -
Vilket system till kök är detta? Finns reservdelar att köpa?
Kök -
Vilket material till stekhäll
Kök