vilken stl skulle se badrummet större ut? jag vill gärna ha hela badrummet i en stl då det är ganska liten 3 km . men hantverkare tycker att det blir bättre fall men små. jag hade tänkt mig 20x20 mörkgrå/svart, men nu vet inte !! vad tycker ni?
Renoverare
· västra götaland
· 786 inlägg
10*10 på golvet.
och så stora plattor på väggarna som du kan.
och så stora plattor på väggarna som du kan.
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Om ni har möjlighet sätt även en så stor spegel som möjligt, ökar känslan
jag köpte idag 10x10 men kakel hade vi redan köpt 10x30 , hade önskat 17x30 men hittade inte.
men en annan förslag om man ska ha klinker upp på vägen kanske en platta? där vid duschen jag tror ska göra så det på den där vägen så att ser lite bredare ut. ska monteras en Svedberg nischdörrar rökglas vid stryket.
men på den här vägen då!! blir inte fullt? hur hade ni gjort? toalettstolen kommer att hamna där som står lampan.
men en annan förslag om man ska ha klinker upp på vägen kanske en platta? där vid duschen jag tror ska göra så det på den där vägen så att ser lite bredare ut. ska monteras en Svedberg nischdörrar rökglas vid stryket.
men på den här vägen då!! blir inte fullt? hur hade ni gjort? toalettstolen kommer att hamna där som står lampan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kan man verkligen använda samma fog på golvet och väggar? jag kollade igår på k ruta det var inte samma för både, men nu min man köpte en från Konradsson det är samma på både fast vi tog svartgrå till golvet. på kruta skulle jag ha köpt mörkgrå men det var slut. vet inte hellre hur mörk kommer den att vara ! kanske bäst att åka och kolla på färgen. vi köpte från Konradsson för att förmodligen ska vara bättre kvalité än k-ruta . men man vet aldrig.!www.alfix.com/se/Produkter/Fogmassor+Fill/cerafill_10_colour_sve.html
Nej, generellt sett finns det kakelfog samt klinkerfog, Klinkerfogen har större gruskorn i sig och torkar alldeles för snabbt på kakel samt att den blir väldigt mycket mörkare på kakel än klinker eftersom kaklet suger ur fukten u fogen mycket snabbare.
Tycker att ni ska ha antingen ljusgrå eller vit fog på väggarna och grå eller mörkgrå på golvet. Antracit och svart fog är väldigt svår att få en homogen kulör på.
Tycker att ni ska ha antingen ljusgrå eller vit fog på väggarna och grå eller mörkgrå på golvet. Antracit och svart fog är väldigt svår att få en homogen kulör på.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilken lösning ser ni för skorsten i Utekök?
Tak & Vind -
Tapetsera i källare, vilken färg för grundmålning?
Färg, Måla & Tapetsera -
Vilken täthet är korrekt? Ser det ok ut?
Gräsmatta -
Vilken är de bästa vertikalmarkiserna för mörkläggning?
Fönster & Dörrar -
Vilken kvalitetslaser för kakel o klinker
Verktyg & Maskiner