Jag behöver skarva detta röret, Alu-Laser-Plus.. 20 x 2 mm. Går detta att göra med klämringskoppling eller är det bara pressverktyg som gäller?

• Rör märkt med "Alu-Laser-Plus 20 x 2 mm" i en mörk miljö med teknisk specifikation synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Rickard.
Du kan också använda vatette kopplingsset för 20 x 2,0 och 22mm skruvdel (mitten av en klämringsskarv)

Redigerat:
MathiasS MathiasS skrev:
ja det står faktiskt här:

[länk]
Behöver jag stödhylsa?

MathiasS MathiasS skrev:
Den kopplingen Rickard avser har en stödhylsa inbyggd i kopplingssettet.

[länk]
Ytterli
Rickard. Rickard. skrev:
Du kan också använda vatette kopplingsset för 20 x 2,0 och 22mm skruvdel (mitten av en klämringsskarv)
En dum fråga men hur vet man att det är 22mm skruvdel? Är det sunt förnuft eller kan jag utläsa det i produktbeskrivningen?

B buster75 skrev:
Ytterli

En dum fråga men hur vet man att det är 22mm skruvdel? Är det sunt förnuft eller kan jag utläsa det i produktbeskrivningen?
Vatette kopplingsset med klämhylsa och mutter, kompatibel med Vatette 22 dimension, avsedd för olika rörtyper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Om du på vatettes sida väljer denna koppling och rätt storlek i listan, så står det vilken vatetteände den ansluter mot.

https://www.vatette.se/produkter/ko...opplingsset-klamhylsa-och-mutter-dy20-x-20-23

• Gilla
ådal
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.