1 268 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Vilken elnasare är detta?
Jag fick nyss detta meddelande från Skellefteå Kraft. Det vore intressant att få reda på vilken elnasare som har doppat fingrarna i den här syltburken. Någon som vet?
"I december 2023 anordnade vi en julrims-tävling. Vinnarna är utsedda och kommer presenteras inom kort.
Tyvärr ser vi att risken för bedrägerier ibland ökar i samband med olika aktiviteter, till exempel tävlingar.
Vi har fått in uppgifter om att ett företag har tagit kontakt via telefon och påstått att de som tecknat prenumeration hos dem också får en plats som finalist i tävlingen.
Skellefteå Kraft bedriver inte försäljning eller samarbeten på det sättet och vi vill därför göra dig uppmärksam på att inte teckna några avtal eller lämna ut några uppgifter under dessa förutsättningar.
Vi vill också vara tydliga med att den information och de kontaktvägar som finns i direkt anslutning till våra aktiviteter är det som gäller.
Har du frågor kan du alltid vända dig till vår kundservice.
Vänliga hälsningar,
Skellefteå Kraft"
"I december 2023 anordnade vi en julrims-tävling. Vinnarna är utsedda och kommer presenteras inom kort.
Tyvärr ser vi att risken för bedrägerier ibland ökar i samband med olika aktiviteter, till exempel tävlingar.
Vi har fått in uppgifter om att ett företag har tagit kontakt via telefon och påstått att de som tecknat prenumeration hos dem också får en plats som finalist i tävlingen.
Skellefteå Kraft bedriver inte försäljning eller samarbeten på det sättet och vi vill därför göra dig uppmärksam på att inte teckna några avtal eller lämna ut några uppgifter under dessa förutsättningar.
Vi vill också vara tydliga med att den information och de kontaktvägar som finns i direkt anslutning till våra aktiviteter är det som gäller.
Har du frågor kan du alltid vända dig till vår kundservice.
Vänliga hälsningar,
Skellefteå Kraft"
Har du kollat upp var eventuella länkar går? Jag tycker att det där luktar bedrägeri.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilken koppling behöver jag för att koppla in diskmaskinen här?
Kök -
Vilken spis är detta? Effektivisera?
Ved, Pellets, Flis -
Vilken fönstertillverkare är detta?
Fönster & Dörrar -
Vilken är den bästa butiken för att jämföra isoleringsmaterial?
Isolering -
Vilken är bästa syllisolering?
Byggmaterial & Byggteknik