Grå elektronisk anordning med display, knappar, vred, portar och ventileringshål, möjligtvis en strömförsörjningsenhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart och vit elektronik komponent med märkta portar: DC IN/OUT, USB, datortillkopplingar och kylfläkt.
Skapa konto
Portabel, batteridriven enhet med display och kontroller, sannolikt laddningsstation eller strömförsörjning. Modern och robust design.
Skapa konto
En öppen vit låda med sorterade TV-antennkomponenter och en koaxialkabel.
Skapa konto
Stort objekt inslaget i svart plastfolie, märkt "AVIMEX," på parkeringsplats nattetid.
Skapa konto
Skärmbild av en webbsida som beskriver en kompakt energisystem-produkt med egenskaper och inkluderade komponenter.
Skapa konto
Hejsan!
Jag har en helt ny Clayton II LPS 3000W som jag gärna vill bli av med men vet inte vart jag ska vända mig. Har provat blocket och marketplace utan resultat så tänkte jag provar detta forum i hopp om att någon ska ha något tips..

https://webshop.awimex.se/Produkter...ont_plat,_fjarrpanel_o_laddkabel?id=CP-CL2003

Hur länge har den stått på pallen? Det står ju att den måste laddas senast 2 månader levereras...

Den har stått där i ungefär 4 dagar

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Kanske vettigt att ange hur mycket du vill sälja den för? ;)

Nypris är 51 000 ink moms men kan tänka mig att sälja den för 30 000 snabb affär, kan ta det privat eller genom företaget för momsavdrag också

Jag har svårt att tro att företag handlar av dig om du inte är moms registrerad, de flesta företag köper nog sina verktyg via upparbetade kanaler och av leverantörer som kan erbjuda garanti på grejorna.

Jag är momsregistrerad och godkänd för F-skatt

D Daniell Nilsson skrev:
Nypris är 51 000 ink moms men kan tänka mig att sälja den för 30 000 snabb affär, kan ta det privat eller genom företaget för momsavdrag också
Någon intresserad av den? Tar gärna emot bud, 25 000kr?
D Daniell Nilsson skrev:
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] Hejsan!
Jag har en helt ny Clayton II LPS 3000W som jag gärna vill bli av med men vet inte vart jag ska vända mig. Har provat blocket och marketplace utan resultat så tänkte jag provar detta forum i hopp om att någon ska ha något tips..

[länk]

D Daniell Nilsson skrev:
Någon intresserad av den? Tar gärna emot bud, 25 000kr?
Det finns ett underforum för köp/sälj, posta där om du vill sälja. Inte här där vi diskuterar maskiner.

• Gilla
Daniell Nilsson
  • Laddar…
Försöker hitta det men lyckas ej, kan du länka till det?

Jag är intresserad av att köpa, men behöver den ganska omgående isåfall.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.