7 268 läst · 100 svar
7k läst
100 svar
Vi stänger ner för uppgradering av forumet inatt kl 00:00 - 06:00
Administrator
· Skåne
· 6 539 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 539 inlägg
Som vänsterhänt har man alltid fått slita mer och riskera skador på fingrarna.useless skrev:
Bara det att knapparna sitter fel på en standardmus, och som it support måste man anpassa sig att använda "fel" knapp och kan inte anpassa musen annars blir man tokig varje gång man lämnar sin egen dator och måste använda kundens mus.
Det verkar nått vajsing med videostödet efter uppdateringen. https://www.byggahus.se/forum/threa...or-grodor-igelkottar-m-fl.321346/post-5289783
Administrator
· Skåne
· 6 539 inlägg
Nu går det att öka textstorleken i appen igen. Klicka på … uppe i appens högra hörn när du befinner dig i en forumtråd och välj Öka textstorleken. 😎👓🥸🤓🤩👀👁️🔍granis70 skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 539 inlägg
Nej tyvärr, inte vad jag vet. Du kan öka textstorleken generellt med hjälp av Command och + (eller Control och + om du kör pc) men då blir också allt annat större runt omkring, vilket kanske inte alltid är önskvärt.BirgitS skrev:
Jag vet ej hur komplicerat det är att rulla ut liknande lösning i desktop och mobil (ej app), jag skriver upp önskemålet.
I editorn kommer vi att försöka införa så att man kan välja olika textstorlekar på texten man författar, ungefär som när man skriver ett meddelande i Gmail.
Liten
Normal
Stor
Mycket stor
PS. idag tycker vi att standardemojisar visas upp för smått i desktop, men ser mer okej ut i mobilen. Detta är också en storleksgrej vi ska försöka kolla på, inte jätteviktig, men ändå.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 739 inlägg
Jag tror inte att den räknar i realtid, och det har nog alltid varit så. Så även om nedanstående ser lite roligt ut, så beror det nog på att det första inlägget i 0-tråden skrevs för 45 minuter sen, och det andra för tio timmar sen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Notiser kommer ibland flera/många timmar efter att trådar har skapats.
Notis nr två fick jag för knappt en timme sedan, men inlägget/tråden postades ca 15 timmar tidigare.
Logga in
Skapa konto
Notis nr två fick jag för knappt en timme sedan, men inlägget/tråden postades ca 15 timmar tidigare.
Logga in
Skapa konto
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 186 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 186 inlägg
Med tanke på att electroluxaren verkar anse att tråden postades i Vitvaror så kanske det var just "47 m sedan" som tråden flyttades till Värmeforumet.Demmpa skrev: