Byggahus.se

Vettiga prise.nu

1. A
    Medlem Nivå 1
    Jag undrar lite mer om prisljämförelse och inte enbart resultat? Ta tex då vi nämnde för hus säljaren att - ja men garage vill man ju ha... okej säger säljaren, för en bil eller två?
    -för två ska det vara,sa vi. -ja det kostar 200tkr ,säger säljaren. till saken hör att hos dom flesta ligger priset runt 100tkr!

Likaså med huspriser, man kan lyckas pruta ner och ändå lägga till ett tex garage och ändå få en prisskillnad på upp emot 400tkr !!! det är ett sjysst spann, ännu värre är det på entreprenadsidan, synd då det finns många som vill vara seriösa.

Ljämför gärna mer priser i forumet! få priserna att gå ner inte upp.

//Annas Zambo *gillare inte säljare som "försöker sig på"*

2. lier
    Medlem Nivå 8

Re: Vettiga prise.nu

Jag skulle vilja veta vilka som har ett dubbelgarage för 100,000kr om du inte bygger lösvirkes sj.
    Själva stommen kan man säkert få för 100,000kr men då tillkommer plattan på 60-70000kr. :-/
    Sen tror jag att det e svårt att få ner priserna dom kommer snarare att gå upp ganska mycket nästa år skulle jag tro. I alla fall som man hör andra snickare och byggföretag här omkring, så tror dom på en stor uppgång på nybygge nästa år. :(

3. A
    Medlem Nivå 1

Re: Vettiga prise.nu

Vi har tittat på Fiskarhedenvillans garage och de har ett garage på 34m2 för 68' och ett som är 61m2 för 96'.

Ja, det är väl som med allt annat - priserna går uppåt.......