Byggahus.se

Verktygs Öl eller läsk

1. pär h
    Medlem Nivå 12
    Halloj

Jag tänkte att det är väl dax för en liten trevligt träff med sköna människor ALLA är välkomna och inte bara folk härifrån (men det är nästan ett krav att man gillar verktyg:) )

Jag såg att det är öppet hus hos hyvlar.se nu på lördag 25/4 och undrar om det är några som tänker komma för att klämma på lite gosaker. Har ingen riktig koll på när det öppnar men har för mig att det var runt 12.

Men efter det så tänkte jag att det är dags för lite verktygs öl. Vi träffas väl som vanligt på kaffe mix bakom Dramaten. Och tiden där vet jag inte heller det beror väl på när hyvlar.se stänger för jag gissar att vi åker direkt till kafe mix

Och till er som tänkt att nja får se om jag har tid. Vi har så förbaskat kul så KOM.

Pär

• Laddar…
  2. TeroM
    Renoverare · Nivå 21
    Har länge funderat på om det inte vore dags för detta igen. Skall försöka hinna med på kvällsövningen. Öppet hus hos hyvlar.se låter alldeles för dyrt ...

3. Johan Rubank
    Medlem Nivå 3
    Jo, en läskande dryck och mat efter sitter ju fint. På för min del !

PS. tror mingelkaffet är gratis TeroM :p DS

4. Ellagård
    Medlem Nivå 6
    Är det middag som gäller på Mix, eller öl på eftermiddagen?

5. pär h
    Medlem Nivå 12
    Vi kommer att käka där träffas från 17.30 på mix.

Pär

6. Ellagård
    Medlem Nivå 6
    Ses där! Em tillbringas med lite pyssel hemma (med plånboken i tryggt förvar :)

/ Jonas

7. pär h
    Medlem Nivå 12
    Hej allesammans !

Nu på lördag så tänker vi träffas på Zum Franziskaner i gamla stan kl 17,00.

Det finns en väldigt trevlig facebook grupp som heter "Gamla verktyg & hantverk" där kan man gå med om man vill. Vi är några därifrån och härifrån som tänker att vi tar en bit mat och något gott att dricka till.
    Framför allt så får vi bara prata om sådant som ligger oss varmt om hjärtat verktyg:)
    .
    Det är skönt att få nörda ner sig.

Alla som kan och vill får väldigt gärna komma.

Mvh
    Pär

Redigerat 1 dec 2015 09:31
    • Laddar…
  8. Johan Rubank
    Medlem Nivå 3
    Jag kommer. Ska bara fixa lite innan på firman. Tänkte ta med lite nyttigheter till maten :p

9. prototypen
    Medlem · Nivå 21
    Om jag bara får tag på hotell så kommer jag.

Protte

• Laddar…
  10. prototypen
    Medlem · Nivå 21
    Hotell ordnat

11. pär h
    Medlem Nivå 12
    Helt fantastiskt

12. H
    Medlem · Nivå 18
    Det där låter himla intressant.... synd bara att Stockholm är så avsides:D

Ha så trevligt allihop!

13. Johan Rubank
    Medlem Nivå 3
  14. pär h
    Medlem Nivå 12
    Nu har ju prototypen satt ribban.

Nu är det bara att kavla upp ärmarna och ta dig hit :)

• Laddar…
  15. H
    Medlem · Nivå 18
    Nej varje cent går åt till att rehabilitera ryggen (med lysande framgång) och undvika att fastna i det där socialbidragsträsket som det är meningen att man skall sitta i resten av livet om man har varit sjuk i Finland och inte vill ta lån för att köpa en anställning i något företag.

Kristidsfinland är ingen vidare plats för en låginkomsttagare som blir sjuk...... men jag tänker banne mig visa dem.....

• Laddar…