Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Vedförvaring inomhus skadedjur

1. S
    Medlem · skåne · 3 inlägg

sidsid

Medlem
    Hej,

Kan man förvara ved inomhus. Är det inte risk att skadedjur följer med in? Jag förvarar nu ved i pannrummet men har börjat bära ut det till ett friliggande förråd då jag känner mig orolig för eventuella skadedjur.

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

2. M
    Husägare · Östergötland · 2 329 inlägg

Micro

Husägare
    Vad tänker du på för slags skadedjur ?
    Jag i min enfald tänkte på möss men du kanske tänker på någon form av insekter.? :confused:
    Jag tror inte det är någon fara med ved inomhus , har aldrig hört talas om någon som fått huset förstört av att förvara ved i pannrummet.
    Se till att din ved är torr innan den läggs in för att eldas , du kan kanske ha ett veckoförråd i pannrummet bara.

Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

3. S
    Medlem · skåne · 3 inlägg

sidsid

Medlem
    Sådana skadedjur som äter upp allt av trä i huset.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.