Hej!

Plockade isär rören under kommoden i badrummet idag för att göra rent det.

Efter återmonteringen så rinner vattnet nu undan OTROLIGT långsamt.

Jag förstår inte vad det kan bero på. Kan det ha att göra med att det inte kommer in luft? Någon som har någon idé?

Vattnet rinner undan bra i övriga avlopp i huset (duschen i badrum, handfat på gäst-wc, kök, tvättstuga)

• Rörledningar under en kommod i badrummet med avloppsrör, vattenlås och anslutningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vattenlås och röranslutningar under en vit badrumskommod, med synliga vattenledningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sätter ju min 5a på att du inte fått ihop det rätt.

Börja med att plocka ner och montera ihop en gång till.

R
Håller med ,men kolla upp så det inte har blivit skit i rören in i väggen , du sa rensade
vattenlåset
Samt att röret uppifrån undersida handfatet inte går ner för djupt i låset vi vet inget om
det såg ut föra demonteringen , men ska inte gå att göra fel

R rävlyan skrev:
Håller med ,men kolla upp så det inte har blivit skit i rören in i väggen , du sa rensade
vattenlåset
Samt att röret uppifrån undersida handfatet inte går ner för djupt i låset vi vet inget om
det såg ut föra demonteringen , men ska inte gå att göra fel
Ska testa att rengöra rören i väggen imorgon. Jag tror faktiskt att felet sitter där. Återkommer!

Krilleman
Stack in avloppsrensaren i väggen nu på morgonen och vevade runt. Det fastnade en fin ansamling hår och tvål i änden på avloppsrensaren, och nu rinner vattnet igenom hur fint som helst.

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
Succé :D(y)

• Gilla
nniva och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.