Vart hittar jag en lådfrys??

17k läst  9 svar

1. V
    Medlem Nivå 1
  2. J
    Medlem Nivå 1
  3. S
    Medlem Nivå 1

Vart hittar jag en lådfrys??

Hej
    mmm, jag kikade på sådana förut, men de var så in i bängen dyra att jag drog öronen åt mej och köpte en underbänk-frys istället.

Kolla in t.ex. Sub-Zero, jag kontaktade dem i nov för att få en svensk distributör men de hade ingen ännu. Var tydligen på gång. Har för mig att jag pratade med Nordin & Ölwing som kunde sälja dem till huvudlösa priser.

http://www.subzero.com/UndercounterRefrigeration/700BFDrawers

Lycka till !
    monica

4. M
    Medlem Nivå 6
    hittade du någon lådfrys?
    letar efter detsamma.

5. stiga
    Medlem Nivå 5
    Jag har letat hyfsat efter detta på jobbet men hamnade vad jag kan minnas jämt hos tillverkare för restaurang och gatukök. Kylar finns men frysar var det iaf sämre med då jag letade.

6. mmmmagnus
    Medlem Nivå 4

Lådfrys 2011

Inget nytt på den här fronten? Tycker personligen att en lådfrys känns betydligt mer praktiskt än en lådkyl. Jag söker både en fristående lådfrys att ha under bänken men gärna en kombinerade kyl/frys med kylskåp överst och fryslådor (ej bakom lucka) under.

Det närmaste jag kommer är fortfarande http://www.subzero-wolf.com/counter-refrigerator/freezer-drawers.

Någon annan som hittat något?

7. A
    Medlem Nivå 2
    Lyfter denna tråd igen. Googlat runt lite ikväll men det verkar svårt. En del kylar finns det att placera som underskåp men det verkar som sagt svårare med frys. Någon som hittat en sådan?

8. V
    Medlem Nivå 8
    Hotpoint på Elgiganten har fryslådor nedtill men med kylskåp upptill

9. PeterStrandberg
    Medlem Nivå 8
  10. A
    Medlem Nivå 2
    Jo jag har sett dessa och möjligen kan de vara en reservplan. Det jag helst skulle vilja ha är dock lite bredare utdragbara lådor vilket inte verkar finnas. Synd eftersom det mesta nuförtiden är utdragbart i kök.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: