Vart går gränsen?

3k läst  7 svar

1. W
    Medlem Nivå 2
    Mellan garage och förråd?

2. mångstekta
    Medlem Nivå 6
    jaa i ett garage måste du ha gips på väggaran för att få ha bilen i det iaf men utöver d tror jag inte det är så stor skillnad...

3. W
    Medlem Nivå 2
    Ok, tänkte bara se ifall man kunde kringå lite uppsatta mått som fanns i stadsplanen där jag tänkt bygga hus.

4. W
    Medlem Nivå 7
    I vilken lag står detta? Tänker absolut inte ha någon gips i mitt men det hade varit intresant att veta om det fanns någon lag om det då jag aldrig har hört talas om det.

5. W
    Medlem Nivå 2
    Enligt säljaren på Myresjö var man tvungen att ha gips mot angränsande hus om det stod för nära.

6. W
    Medlem Nivå 7
    Ja brandskydd mot intilliggande fastighet är ju en sak men det är ju inte alls samma sak som du skrev tidigare (nämligen att man måste ha gips för att få ha bilen i det).
    Så någon lag om detta lär nog inte existera.

7. R
    Medlem Nivå 1
    Ett garage kan man stänga in en bil i. Läs har en garageport. Normalt brukar planer prata om komplementbyggnad. Inte reglera huruvida du har portar eller dörrar.

8. mångstekta
    Medlem Nivå 6
    jaa, det är finsklag trodde d var lika i sverige men antagligen var d inte så då... förlåt mig:(

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: