Tre uttag verkar vara minsta Evoline Fliptop. Finns för runt 100 euro på diverse europeiska näthandlare.

Typiskt att det "bara" finns med 3 om man nu inte vill ha cat-uttag.. Tänkte bygga in uttag i våra sängbord nämligen och då tycker jag nog att 3 uttag kan bli lite väl fläskigt kanske..

Liksom bara undrar, vad ska du med dessa uttag till? Ansluta klockradion? Då kommer flippen alltid att stå öppen?
har jag missat något?

Protte

Till telefonladdare kanske? Sitter väl inte i hela tiden.

sommarstrom skrev:
[länk]

Sådana kanske?
Där har du ju faktiskt det jag söker! Finns det inte på något annat ställe? Har aldrig handlat via amazon förut...

simpa81 skrev:
Till telefonladdare kanske? Sitter väl inte i hela tiden.
Precis! ;) det är ju dessutom en rolig detalj att kunna dölja uttagen när man inte behöver dom. Sätta dit ett vanligt uttag ser ju inte vidare roligt ut..

• Gilla
simpa81
  • Laddar…
Dessutom envisas ju telefontillverkarna (Apple iaf) att skicka med så korta sladdar! Hopplöst om man vill sängsurfa lite med laddaren i. Hotellrum är bara att glömma! Närmsta vägguttag sitter i bästa fall vid skrivbordet.

Det finns USB förlängningskablar.
Jag vet hur trasliga långa kablar blir i resväska och verktygslåda så Apple har ju inte gjort helt fel.
Dessutom är det bra att telefonen som väckarklocka ligger lite långt bort så man måste upp.

Protte

Vore det inte bättre att sätta en vanlig kabelgenomföring i bordet och bara dra upp de sladdar du behöver? Eller en USB-hub som du strömmatar med en vanlig laddade under bordet.

EBP skrev:
Precis! ;) det är ju dessutom en rolig detalj att kunna dölja uttagen när man inte behöver dom. Sätta dit ett vanligt uttag ser ju inte vidare roligt ut..
iPhone 6 sägs laddas trådlöst. Funkar det så följer säker de andra efter.
Då behöver du inga uttag alls. 😃

Edit
Jo, i väggen måste det ju finnas...

ullberg
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.