230 300 läst · 270 svar
230k läst
270 svar
Varning för Electrolux / Husqvarna vitvaror
Husqvarna känns bara som e-lux med högre pris och möjligen lite annan design.
Verkar faktist som electro helios som är e-luyx budgetmärke är bättre iom att de ofta inte har de flashiga (men snart trasiga) extrafunktionerna.
Verkar faktist som electro helios som är e-luyx budgetmärke är bättre iom att de ofta inte har de flashiga (men snart trasiga) extrafunktionerna.
Jag borde iofs kanske ha kollat, prisjakt listar bara e-lux och e-luxkvarna som frysar med ismaskin 12 lax som billigast.
Sen vet man ju som sagt inte hur länge det tar innan kretskortet ryker så det känns verkligen sådär att lägga massa stålar på.
Det jag hade för mig var att det fanns andra när jag kollade sist på elgiganten men det kanske var i min fantasi det
Sen vet man ju som sagt inte hur länge det tar innan kretskortet ryker så det känns verkligen sådär att lägga massa stålar på.
Det jag hade för mig var att det fanns andra när jag kollade sist på elgiganten men det kanske var i min fantasi det
Det var nog Side-by-side som smugit sig in i din fantasi, och angående priserna så är 25 papp ungefär vad man får betala för båda enheterna ihop alltså, om du nu hittar för 12 så är det ju 24 ihop så det får väl anses vara ungefär 25 då.v-g skrev:Jag borde iofs kanske ha kollat, prisjakt listar bara e-lux och e-luxkvarna som frysar med ismaskin 12 lax som billigast.
Det jag hade för mig var att det fanns andra när jag kollade sist på elgiganten men det kanske var i min fantasi det![]()
Tror att kvalitén sjunkigt på i stort sett alla märken. Har alltid gillat och köpt Bosch/Siemens men har haft otur på senaste tiden. Teknikerna som har kommit och lagat berättade att de (reparationsfirman) sett en ökad frekvens av liknande fel över flertalet modeller/märken.
Det är säkert så...priserna ska pressas, men alla kostnader blir dyrare, nånstans måste man snåla in och det blir på material och kompetens....Nilsson2 skrev:
Finns vatten och/eller ismaskin hos Samsung i deras katalog såg jag när jag tittade i går kväll. Verkar bättre tycker jag.
Köpte kyl, frys, fläkt, induktionshäll för ca ett halvår sen. Är hittills helt klart nöjd, gillar utseendet och har inte upplevt några större bekymmer. Förutom då kanske att fläkten (frihängande) för ett himla oväsen. Även hällen låter en del.erdhage skrev:
Du får gärna tala om modellnummret, för jag hittar ingen samsungfrys med ismaskin i dörren bland de 19 modeller de hade på hemsidan (finns med inbyggd isform inne i frysen men det är ju samma sak som att ha egna formar, man får ladda den med vatten själv och vänta på att det fryser). Och vad jag kunde förstå var det bara kallt vatten, inte kolsyrat vatten i kylmodellen.lasseseger skrev: