jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! vilket kostar inte under 200 000 kr, och det finns många andra sidor som man kan och göra vad man vill när man vill,
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans, flashback osv, mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN INLÄGG!

Redigerat:
4774
R Renovator 88 skrev:
jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas av nån som kallar sig admin, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås, den där kvinnan som styr forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! det finns många andra sidor som ni kan bli medllem och göra vad ni vill, jag tycker också nån borde vara lite duktig med datorn och skapa en bättre sida än den här skitten! typ renovering.se alltbygg.se. Jag är bra på bygga men det måste finnas nån som kan om digitalen och bygg. en tips bara och affärsidé.
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans , mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN JÄVLA INLÄGG!
Det kan du här med.

Du skriver ju inlägg här på forumet som genererar trafik och därmed annons intäkter till ägarna, om du inte vill stötta forumets ägare är det ju bättre att du avregistrerar dig och söker dej nån annanstans.

• Gilla
Saxdaling och 1 till
  • Laddar…
lärjungen
4774 4774 skrev:
Det kan du här med.
Fast det går väl bara en viss tid efter att man postat? Eller har man tagit bort tidsgränsen för redigering av inlägg?

• Gilla
galento
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas av nån som kallar sig admin, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås, den där kvinnan som styr forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! det finns många andra sidor som ni kan bli medllem och göra vad ni vill, jag tycker också nån borde vara lite duktig med datorn och skapa en bättre sida än den här skitten! typ renovering.se alltbygg.se. Jag är bra på bygga men det måste finnas nån som kan om digitalen och bygg. en tips bara och affärsidé.
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans , mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN JÄVLA INLÄGG!
Antingen är du full eller riktigt dum i huvudet. Antagligen vet du inte ens var det sitter, huvudet alltså.

• Gilla
  • Haha
Saxdaling och 4 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
JAG KAN REDIGERA MIN JÄVLA INLÄGG!
Jag skulle uppskatta om du åtminstånde försöker använda ett vårdat språk och slutar svära.

• Gilla
Saxdaling och 2 till
  • Laddar…
4774
lärjungen lärjungen skrev:
Fast det går väl bara en viss tid efter att man postat? Eller har man tagit bort tidsgränsen för redigering av inlägg?
Tidsgränsen finns väl kvar, men du kan ju alltid anmäla ditt inlägg så att admin raderar det och då skriva om det.

• Gilla
lärjungen
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Du skriver ju inlägg här på forumet som genererar trafik och därmed annons intäkter till ägarna, om du inte vill stötta forumets ägare är det ju bättre att du avregistrerar dig och söker dej nån annanstans.
jag skriver här för varna de som kommer hitt och ska dela eller skriva nåt så vet de om det innan det är sent, tillexempel jag viste inte jag inte kunde redigera mitt namn eller mitt inlägg eller bilder som jag lägger upp, då är den här inlägget är som en information för nya! jag söker mig ingenstans jag behöver inte heller söka mig nåt

lärjungen
4774 4774 skrev:
Tidsgränsen finns väl kvar, men du kan ju alltid anmäla ditt inlägg så att admin raderar det och då skriva om det.
Jo det stämmer nog.

• Gilla
4774
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
jag skriver här för varna de som kommer hitt och ska dela eller skriva nåt så vet de om det innan det är sent, tillexempel jag viste inte jag inte kunde redigera mitt namn eller mitt inlägg eller bilder som jag lägger upp, då är den här inlägget är som en information för nya! jag söker mig ingenstans jag behöver inte heller söka mig nåt
Varför lämnar du inte då?

• Gilla
remrag och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Antingen är du full eller riktigt dum i huvudet.
Klart TS är full (enl forumreglerna bör vi väl inte klanka ner på dem som har sämre förstånd om jag minns reglerna rätt)

• Gilla
Peter_Ker och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Antingen är du full eller riktigt dum i huvudet. Antagligen vet du inte ens var det sitter, huvudet alltså.
jag tycker att du måste vara riktigt dum att folk som du kan inte klara en negativt feedback!

• Arg
Immobil
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag skulle uppskatta om du åtminstånde försöker använda ett vårdat språk och slutar svära.
är förbannat men har fixat språket 👍

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
TS inlägg är ju fantastiskt roliga! Fortsätt, för all del!

• Användarprofil på forum med text om att vara försiktig innan medlemskap, prisexempel på badrumsrenovering och möjlighet att redigera inlägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 18 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
jag tycker att du måste vara riktigt dum att folk som du kan inte klara en negativt feedback!
Ta och läs på forumreglerna innan du skriver fler inlägg @Renovator 88.
Att kalla forummedlemmar för dumma är knappast tillåtet och fortsätter du förolämpa folk eller svära lär du riskera bli avstängd från forumet.

• Gilla
Peter_Ker och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.