jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! vilket kostar inte under 200 000 kr, och det finns många andra sidor som man kan och göra vad man vill när man vill,
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans, flashback osv, mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN INLÄGG!
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans, flashback osv, mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN INLÄGG!
Redigerat:
Det kan du här med.R Renovator 88 skrev:jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas av nån som kallar sig admin, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås, den där kvinnan som styr forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! det finns många andra sidor som ni kan bli medllem och göra vad ni vill, jag tycker också nån borde vara lite duktig med datorn och skapa en bättre sida än den här skitten! typ renovering.se alltbygg.se. Jag är bra på bygga men det måste finnas nån som kan om digitalen och bygg. en tips bara och affärsidé.
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans , mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN JÄVLA INLÄGG!
Du skriver ju inlägg här på forumet som genererar trafik och därmed annons intäkter till ägarna, om du inte vill stötta forumets ägare är det ju bättre att du avregistrerar dig och söker dej nån annanstans.
Antingen är du full eller riktigt dum i huvudet. Antagligen vet du inte ens var det sitter, huvudet alltså.R Renovator 88 skrev:jag vill bara varna er innan ni blir medlemmar här och delar inlägg, bilder, skriver nåt, för allt sparas av nån som kallar sig admin, ni får aldrig redigera eran inlägg, allt blir lås, den där kvinnan som styr forumet har ingen kunskap om bygga hus eller om bygg alls , typ att badrumsrenovering 25 000 kr enligt deras räkning! det finns många andra sidor som ni kan bli medllem och göra vad ni vill, jag tycker också nån borde vara lite duktig med datorn och skapa en bättre sida än den här skitten! typ renovering.se alltbygg.se. Jag är bra på bygga men det måste finnas nån som kan om digitalen och bygg. en tips bara och affärsidé.
kommer aldrig dela nåt här , blev medlem i rikatillsamans , mycket bättre och JAG KAN REDIGERA MIN JÄVLA INLÄGG!
jag skriver här för varna de som kommer hitt och ska dela eller skriva nåt så vet de om det innan det är sent, tillexempel jag viste inte jag inte kunde redigera mitt namn eller mitt inlägg eller bilder som jag lägger upp, då är den här inlägget är som en information för nya! jag söker mig ingenstans jag behöver inte heller söka mig nåtF fribygg skrev:
Varför lämnar du inte då?R Renovator 88 skrev:jag skriver här för varna de som kommer hitt och ska dela eller skriva nåt så vet de om det innan det är sent, tillexempel jag viste inte jag inte kunde redigera mitt namn eller mitt inlägg eller bilder som jag lägger upp, då är den här inlägget är som en information för nya! jag söker mig ingenstans jag behöver inte heller söka mig nåt
Ta och läs på forumreglerna innan du skriver fler inlägg @Renovator 88.R Renovator 88 skrev:
Att kalla forummedlemmar för dumma är knappast tillåtet och fortsätter du förolämpa folk eller svära lär du riskera bli avstängd från forumet.