Vi behöver varmvattenberedare mellan stl. Till attefallshus. Men kruxet är att behöver vara smal för att få plats. Ca 37-38 cm.
Hittade en på näthandel vvs&bad. Vvb heter där Intra smart EWH 50.
Vågar man köpa den tror ni. Jag har dammsugit nätet för olika affärer som säljer en smal variant.
5 års garanti. Men vad tror ni vågar man köpa den....Vi vill ju den ska hålla i några år så ej krånglar eller läcker el nåt.
Hittade en på näthandel vvs&bad. Vvb heter där Intra smart EWH 50.
Vågar man köpa den tror ni. Jag har dammsugit nätet för olika affärer som säljer en smal variant.
5 års garanti. Men vad tror ni vågar man köpa den....Vi vill ju den ska hålla i några år så ej krånglar eller läcker el nåt.
Javisst!Husman450 skrev:
Den har ju femårs garanti och du monterar den väl så att den inte kan orsaka några skador om den börjar läcka nån gång i framtiden?
Det är lite udda okänt märke och om vvs & bad är ett seriöst företag.F fribygg skrev:
Vill helst köpa i affär och inte näthandel när de gäller vvb. Ska höra mig för hos lokala vvs firmor om de har ngra i den bredden vi söker.
Om de krånglar nåt med den i framtiden så inye säkert att får hjälp med denna.
Ok tack för svar. Försökte läsa på lite om den på andra ställen. Hade ej hört namnet innan men verkar vara okej. Så det blir nog köp. Inte många som har vvb i den storleken på behållaren. Lite begränsad yta i attefallshus ju. TackG Glogs skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Förhöjt fuktvärde i källaren inför husköp - hur ska vi tänka?
Köpa & Sälja hus -
Fukt i källaren, inför köp
Köpa & Sälja hus -
Helt lost inför husköp, besiktningsprotokoll säger mig inte så mycket.
Köpa & Sälja hus -
Råd kring besiktning inför ev. husköp
Köpa & Sälja hus -
Inkoppling varmvattenberedare
Fritidshus