đ hej!
Vi har nyligen flyttat till ett nytt hus. Vi tog av spolknappen till vĂ„r vĂ€gghĂ€ngda toalett för att se om man kunde fixa sĂ„ att det spolades lite kraftigare. DĂ„ mĂ€rkte jag att nĂ€r man spolar sĂ„ droppar det rĂ€tt mycket en stund frĂ„n rören till vĂ€nster (markerat i rött). Ăr det normalt? Vart hamnar de dropparna egentligen?
Borde jag ringa rörmokaren genast?
Vi har nyligen flyttat till ett nytt hus. Vi tog av spolknappen till vĂ„r vĂ€gghĂ€ngda toalett för att se om man kunde fixa sĂ„ att det spolades lite kraftigare. DĂ„ mĂ€rkte jag att nĂ€r man spolar sĂ„ droppar det rĂ€tt mycket en stund frĂ„n rören till vĂ€nster (markerat i rött). Ăr det normalt? Vart hamnar de dropparna egentligen?
Borde jag ringa rörmokaren genast?
Medlem
· VĂ€sternorrland
· 10 857 inlĂ€gg
Ja det Àr nog inte meningen det ska lÀcka nÄnting dÀr.........kanske bara toppen pÄ ett isberg.
Toppen pÄ ett isberg, vad skulle det kunna innebÀra?
Medlem
· VĂ€sternorrland
· 10 857 inlĂ€gg
Ja att det har lÀckt lÀnge och kanske tagit sig ner i konstruktionen dÀr det absolut inte ska vara nÄ vatten..........
Medlem
· VĂ€stra Götaland
· 2 955 inlĂ€gg
Om du lyser med en ficklampa sÄ bör du vÀl se om dropparna hamnar rakt ner i cisternen. DÄ kan du bara sÀtta tillbaka knapparna och somna om. )