7 316 läst ·
4 svar
7k läst
4 svar
Var köper jag cobolt fräsar billigt?
Passar på och parasitera på Daniels tråd utan att gå alltför mycket OT.
Det jag undrar är ganska nära orginaltrådens tema - Har någon några vettiga prisuppgifter på Cobalt-stål - googlade senast idag efter ngt sådant. Lite 'spooky' då även jag letade efter en 1,6mm (eller 3,2) avrundsningsfräs med styrlager - dock med 8mm skaft
Som sagt - finns det några prislistor som ligger å skvalpar därute i cyberrymden är jag mkt tacksam för länk.
Det jag undrar är ganska nära orginaltrådens tema - Har någon några vettiga prisuppgifter på Cobalt-stål - googlade senast idag efter ngt sådant. Lite 'spooky' då även jag letade efter en 1,6mm (eller 3,2) avrundsningsfräs med styrlager - dock med 8mm skaft
Som sagt - finns det några prislistor som ligger å skvalpar därute i cyberrymden är jag mkt tacksam för länk.
Redigerat:
Tja, du är ju bara 2 mm OT...Micke184 skrev:Passar på och parasitera på Daniels tråd utan att gå alltför mycket OT.
Några prislistor som skvalpar omkring känner jag inte till, men om du du har kundnummer hos Theofils så kan du numera se priser på diverse Cobolt-stål på deras hemsida (fanns inte tidigare). 1,6 mm kostar ca 350:- (inkl moms, utan ev rabatt). Slår du till på en 3,2 mm blir du ytterligare 1½ guldpeng fattigare. Inte direkt billigt, men i min mening värt det. Nu slipper du i varje ringa dem och fråga...
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vart köper man övergångsnippel (R/G till M)?
Vatten & Avlopp -
Strömställare bakelit -var köper jag skruvar för fäste av "locket"
Belysning -
Var köper jag en sådan här kondensator?
El -
Var köper man galvade räcken lämpligast?
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide -
Vart köper jag Röd/grön färg till låsvred/beslag toadörr
Fönster & Dörrar