ELantagonism #1 Medlem · 163 inlägg 5 jun 10:21 ELantagonism Medlem 163 inlägg 5 jun 10:21 #1 Någon som kan hjälpa mig? Blir så här när jag försöker montera dit de två öppningsbara rutorna. Instruktionerna är så svåra att se!! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bruk #montera #takfönster #växthus
Någon som kan hjälpa mig? Blir så här när jag försöker montera dit de två öppningsbara rutorna. Instruktionerna är så svåra att se!!
ELantagonism #2 Medlem · 163 inlägg 5 jun 10:27 ELantagonism Medlem 163 inlägg 5 jun 10:27 #2 ELantagonism skrev: Någon som kan hjälpa mig? Blir så här när jag försöker montera dit de två öppningsbara rutorna. Instruktionerna är så svåra att se!! Har även en video försöker ladda upp den nu..
ELantagonism skrev: Någon som kan hjälpa mig? Blir så här när jag försöker montera dit de två öppningsbara rutorna. Instruktionerna är så svåra att se!! Har även en video försöker ladda upp den nu..