Värt köpa luft/luft för kyla när FLVP finns?

4k läst  25 svar

1. D
    Medlem Nivå 7
    Vilken modell? Vem installerade? kostnad?

2. D
    Medlem Nivå 7
    Vilken modell köpte ni? Kostnad med installation?

3. ThomasHedberg
    Medlem Nivå 1
    Kostade 15000 med installationen och efter rot.
    Köpte på polarpumpen

4. D
    Medlem Nivå 7
    Hej igen,

Nu fick jag en offert från IVT förutom tidigare jag fått från andra leverantörer. Offerterna från IVT är dock 5-7 tusen dyrare än andra leverantörer och märken och frågan är varför? Är IVT värt mellanskillnaden?

5. Nybergzzz
    Medlem Nivå 3
    Jag har en ln35 hero. Kostade 21995 med installation.

6. H
    Medlem · Nivå 11
    Ja det är skönt med sommrarna som kommer vart 200’e år ca, idag den 11Juni i Västerbotten så har vi 11gr på dagen och blåst, natten ca 5gr. Och midsommar? Jo det brukar regna och vara svalt..

Kostnad? Helt gratis!:D

7. Cancerman_777
    Renoverare · Nivå 8
    Men så bor inte den större delen av befolkningen där uppe :) Därför är det ganska gött att slå på torkfunktionen när det är uppe och snuddar vid 26-27, som i förrgår ;)

8. Johannes Carlsson
    Allvetare · Nivå 15
    Vet inte om IVT ens är deras egna eller om det är typ en ommärkt Mitsubishi eller något. Ta den som är snyggast ;)

9. T
    Medlem Nivå 1
    Det är Panasonic-pumpar!

10. H
    Medlem · Nivå 11
    Ja eller kyla, då man ställer in vilken temp man önskar, .vi hade 30-35gr här hela förra sommaren, och tom nätterna var det nästan 30gr, fyy Faan..

Men med välisolerat hus ingen större fara..

11. Cancerman_777
    Renoverare · Nivå 8
    Torkningen kyler (men oftast inte till en viss temp, utan bara kyler) men till 1/3 av kostnaden...

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: