3 363 227 läst · 11 332 svar
3363k läst
11,3k svar
Värsta elkopplingen?

tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 639 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 639 inlägg
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 348 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 348 inlägg
utav någon underlig anledning tenderar tillfälliga lösningar bli permanenta MEN oxå värt att notera är att dessa temporära lösningar brukar hålla ,, ett big no no är att löda kopplingar ,, jag har tex en 25 A skarv i garaget som tillfälligt lödes ihop för 20 år sen 😂😂 den öppnade jag förra året i ren nyfikenhet och konstaterade att "jahapp" och sen fick jag isolera om den igenH Hallerudsbo skrev:
Jag skrattade, sen kom jag på hur min elcentral ser ut som jag byggt i stugan…tjockelamock skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Försökte åtminstone göra det prydligt, men sen kom verkligheten emellan. Undrar hur illa är den egentligen?
Du verkar ha en transparent plastskiva för som beröringsskydd. I så fall är det väl inte så farligt eller tokigt.
Man kan ju lätt ha synpunkter för att det inte ser "standard" ut. Men här bör man nog anstränga sig för att se lite bortom detta, utan fundera på farligheter, skydd och regler, inte vad som är normalt utseende.
Man kan ju lätt ha synpunkter för att det inte ser "standard" ut. Men här bör man nog anstränga sig för att se lite bortom detta, utan fundera på farligheter, skydd och regler, inte vad som är normalt utseende.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 220 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 220 inlägg
Då var det nog ett svartjobb?
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 220 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 220 inlägg
Brukar bli så om man är för hårdhänt när man skalar.