Så betalningen gick inte via IKEA?
41 242 läst · 123 svar
41k läst
123 svar
Värmepump åt alla! Från Ikea. Skulle ni våga köpa?
-
-
31 jan 13:14 #17
- Laddar…
-
-
31 jan 13:51 #19
Skulle aldrig komma på tanken att blanda in Ikea ett sånt inköp. Jag köpte min pump direkt från ett företag som också är auktoriserade servicetekniker för det märket.
Ser inte vad Ikea skulle tillföra, förutom oreda.- Laddar…
-
Medlem · 468 inlägg 31 jan 14:04
-
Medlem · 624 inlägg 31 jan 14:0831 jan 14:08 #21Kane skrev:
För det är väl IKEA man betalar till och har ett affärsmässigt förhållande till så kan de sedan flytta det till underleverantören?
Bygghermma (Polarpumpen) skyller alltid på något annat tills kunden till slut ger upp.- Laddar…
-
31 jan 14:12 #22Pin skrev:
Kanske de fått ner priset, men jag har inte jämfört polarpumpen med eller utan IKEAs prislista. -
31 jan 14:22 #23Dilato skrev:
Det är pris för standardinstallation. Är det längre rör som behövs springer det snabbt iväg. Iofs samma hos många leverantörer, men jag skulle troligen behövs mer än 4 m så jag tar hellre hur någon innan och ger råd och ger en offert baserad på mina förutsättningar än att klicka på nätet och sedan få höra vid installationen att det är utöver standard. -
31 jan 14:39 #24lbgu skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
Tydligen tycker IKEA att det är viktigt att ryska befolkningen är i god form för att kriga och invadera sina grannländer.
https://www.ingkacentres.com/en/who-we-are
As one of the three business areas of Ingka Group, we’re on our journey with IKEA.
We’re building our future and growing together with Ingka Investments and IKEA Retail, the core business of Ingka Group.
As a long-term partner of IKEA, we share with them our culture, our values and our vision, which drives us every day and in everything we do. It’s a powerful and helpful tool that inspires us in our daily jobs, that shapes our ideas and that brings all of our co-workers together. And it’s around these words that we create meeting places that make people’s lives a little bit easier, more exciting and, most of all, happier.
Bara att välja Russian Federation här så får nog presenterat det 14 köpcenter de driver fortfarande: https://www.ingkacentres.com/en/where-we-are- Laddar…
-
-
Medlem · - · 14 893 inlägg 31 jan 17:33
-
Medlem · - · 14 893 inlägg 31 jan 17:3531 jan 17:35 #27Kane skrev:
För det är väl IKEA man betalar till och har ett affärsmässigt förhållande till så kan de sedan flytta det till underleverantören?- Laddar…
-
Husägare · Stockholm · 544 inlägg 31 jan 17:5231 jan 17:52 #28
Så sjukt oseriöst denna typ av upplägg. Mycket oklart vem man köper av och vem som står för tex garantier.
- Laddar…
-
Medlem · 468 inlägg 31 jan 19:4631 jan 19:46 #29Jerald Stuartson skrev:
- Laddar…
-
31 jan 19:50 #30
Det är tydligt att det INTE är Ikea.
Du kan köpa online via webben eller genom att kontakta Polarpumpen direkt.
Ditt avtal skrivs med Polarpumpen.- Laddar…