Byggahus.se

Världens bästa inomhuspool?

1. T
    Medlem · Tokyo · 286 inlägg

Tokyoboy

Medlem
    Ok, jag tror att folk som ar nojda med sina inomhuspooler fram till idag kommer att angra sig lite nar de ser vad det har belgiska foretaget har att erbjuda:

http://www.hydrofloors.be/movable-floors.php

Och jag har fatt annu mer att langta efter...

2. tallmilan
    Medlem · 1 772 inlägg
    Cool, det är ju största problemet med inomhuspool, att ytan är så begränsad ... tills nu. En annan fördel är att man (kanske) kan bestämma djupet, så att man får en barnpool

3. T
    Medlem · Tokyo · 286 inlägg

Tokyoboy

Medlem
    Precis. Antagligen kan man inte stalla nagra tunga prylar pa golvet men det ar ju skont att fa mer golvutrymme. Enligt deras film var det mojligt med variabelt installt pooldjup ocksa. Perfekt nar man har barn som vill plaska!

4. T
    Medlem · Kalmar · 236 inlägg

tsarraz

Medlem
    Undrar hur mycket el det drar?

5. Hemmakatten
    Medlem · 11 629 inlägg
    Vadå - mer golvutrymme? Har man råd att köpa en sån pool och bygga poolrum har man med all säkerhet ett tillräckligt stort hus med all golvutrymme man behöver. För jag kan inte tänka mig att poolen installeras i vardagsrummet, eller? :S

6. J
    Medlem · 87 inlägg

JonasP

Medlem
    Det är ju inte som att man kan möblera där ändå, det blir ju bara en enda stor tom yta? Fast det är klart, massa möbler på hjul och lite tillit på elektroniken så att den inte får för sig att sänka möblemanget medan man är på jobbet så .. :)

Alternativt kan man ju ha poolen i garaget och parkera på plattan i "vanliga fall", så kan man också snabbt sänka ned bilen när den behöver tvättas hehe.

7. R
    Medlem · 508 inlägg

robsarve

Medlem
    Dagens filmtips "Å vilket party" med Peter Sellers... :)

Men cool ide!

8. Milkshaken
    Bannad · Kalmar · 1 768 inlägg

Milkshaken

Bannad
    Vill ha......:p Undrar hur många timmar jag måste jobba för att få råd med en sån....:O

9. Bezt
    Medlem · Örebro · 2 124 inlägg

Bezt

Medlem
    Undrar hur lång tid det tar att höja golvet igen och hur lång tid det tar innan det torkar.

10. Nimajneb
    Medlem · Blekinge · 12 092 inlägg

Nimajneb

Medlem
    Roligt men förvisso ganska meningslöst poolskydd.

Att utnyttja ett fuktigt inomhuspoolrum till annat än....poolrum är svårt.

11. T
    Medlem · halland · 479 inlägg

tjena

Medlem
    häftig pryl...vill man ju ha....
    man kanske måste dammsuga föst innan man sänker golvet..hehe
    nån som vet priset?
    man blir sugen på att spela på V-75

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.