Byggahus.se

Välja skruvdragare: Dewalt DCD 771 C2 eller Bosch PSR 18V Li-2 (2x1,5Ah)

5k läst  7 svar

1. N
    Medlem Nivå 1
  2. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 22
    Morning!

Kan utlandsimport vara nåt som intresserar?
    Kolla isåfall in denna tex: http://www.rubart.de/BOSCH-Akkubohr...utm_medium=cpc&refID=106&utm_source=idealo_de
    Rubart är bra och seriösa, snabba och har bra fraktpriser.
    Blir samma peng som Boschen på NetonNet, och lite dyrare än DeWalten på Harald.

Du får dessutom 3st batterier, om än lite små, men med 3 så är det lätt att alltid ha ett laddat.
    Och alltihop kommer i en L-boxx (förvaringsväska).

Av de 2 du nämner ovan är jag lite osäker vilken jag valt, Boschen kommer med kraftigare batteri, samt att gröna Boschdragare brukar få helt ok omdömen.
    Har du varit runt och klämt och känt, om någon maskin passar dina händer bättre?

3. N
    Medlem Nivå 1
    Tack för infon

Tittar på länken till rubart och det ser väldigt bra ut :)
    Men min fråga är vad är det för bild under? För det liknar inte en skruvdragare :)

4. P
    Medlem Nivå 3
    Av dessa två skulle jag säga DeWalten, den har bla. 13mm chuck...
    Jag såg den nyligen på ICA Maxi (!) för 1499kr.

Brukar även finnas Bosch blå för runt 1500kr på byggladorna när de har kampanjer.

5. FredrikR
    Verktygstokig · Nivå 22
    Nej det verkar blivit lite tokigt med bilden där, det på bilden är en multicutter (multimaskin, såg-slip mm) samt nån L-boxx låda. :)

6. N
    Medlem Nivå 1
  7. M
    Medlem Nivå 6
    Bosch GSR 18V LI eller Makita BDF456, välj den som du tycker är snyggast eller skönast.
    Båda brukar gå att få för strax över 2500 i butik om man letar lite, inkl låda och 2 batterier.

8. N
    Medlem Nivå 1

Dewalt köpt

Hej,

Det blev tillslut Dewalten men jag fick det för fantastiska priset 999 kr på Maxi Ica. Varför vet jag inte, eller om dom har någon kampanj men billigt vart det!

ha det bäst =)

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka