Hej
Vi har hittat en bild på en gungställning/rutchkana som vi tycker är snygg och tänkte fråga om ni tror den är hållbar i längden eller bättre bygga en mer traditionell.
Tar emot alla tips ni har, allt ifrån infästning till grovlek på material
Tänker att jag köper 115*115 mm tryckt virke och gjuter fast i marken, eller tror ni att 95*95 är tillräckligt kraftigt?
Vi har hittat en bild på en gungställning/rutchkana som vi tycker är snygg och tänkte fråga om ni tror den är hållbar i längden eller bättre bygga en mer traditionell.
Tar emot alla tips ni har, allt ifrån infästning till grovlek på material
Tänker att jag köper 115*115 mm tryckt virke och gjuter fast i marken, eller tror ni att 95*95 är tillräckligt kraftigt?
Redigerat:
Hur gick det med det här?
Vi har en mer traditionell med tre ben åt varje håll för att även ha plats med klätterdel. Med tanke på hur hela konstruktionen trots det gungar till lite när ungarna härjar, så tror jag inte det du länkar skulle hålla.
Vi har en mer traditionell med tre ben åt varje håll för att även ha plats med klätterdel. Med tanke på hur hela konstruktionen trots det gungar till lite när ungarna härjar, så tror jag inte det du länkar skulle hålla.
Tack för svar, vi byggde också en mer traditionell med sex ben, med gungor, klätterställning och rutchkana.tensiden skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad tror ni om denna kostnad för platsbyggd garderob?
Möbelsnickeri -
Vad tror ni om detta? Ekonomibyggnad?
Bygglov -
Vad tror ni, hur mycket tillskott kommer det ge?
Vatten & Avlopp -
Badrum - vad tror ni om planlösningen?
Badrum -
Vad tror ni om min plan för installation av vattenutkastare?
Vatten & Avlopp