Byggahus.se

Vad har ni för bilar?

1. Sthlm1891
    Verktygstokig Nivå 6
    Det vet jag inte än. Fick brev från Transportstyrelsen förra veckan där jag fick lämna ett yttrande. De är inte så digitala, så det skulle skickas in brevledes. Jag hoppas jag får ett svar denna vecka.

• Laddar…
  2. H
    Medlem Nivå 8
    Jag skådar den bäst designade bilen i modern tid
    Vilken modell? 744 Brilliantsilver?

3. Sthlm1891
    Verktygstokig Nivå 6
    Igår när jag kom hem från jobbet hade jag fått post från Transportstyrelsen. Två månader blir jag tyvärr utan körkort. Kunde ju såklart varit värre, men jag hade verkligen hoppats på en månad. Min sambo som hatar att köra bil är lagom glad också...

4. Dan_Johansson
    Allvetare · Nivå 13
    Tänk positivt, det kunde varit värre ...

• Laddar…
  5. ekaa88
    Husägare · Nivå 11
    Familjebilen: Opel Insignia 4x4 2011 Cosmo Sport, fullsmetad med allt som gick att få från fabrik, gått som säljarbil innan vi köpte den. Älskar att hata den när den går sönder.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    IMG_20170409_144419_521.jpg

Min leksak: SAAB 9-3 1,8t Vector 2007, köptes för 4 månader sedan. En ägare innan mig och 15 000mil på mätaren. Så rolig på E85, så bekväm att köra fort, alldeles för fort.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    IMG_20190813_172358_315.jpg

• Laddar…
  6. E
    Medlem Nivå 3
    • Laddar…
  7. H
    Medlem Nivå 8
    • Laddar…
  8. H
    Medlem Nivå 3
    Åker runt i en gammal volvo 360, har utöver de en liten skitbil ja pendlar med

9. ekaa88
    Husägare · Nivå 11
    Min morfar hade en sån, en djup-röd, lärde mig köra bil i den, fantastiska minnen

10. V
    Medlem · Nivå 6
    360:n ser ju skitfin ut, den hade jag gärna haft. Körde en 340 i 5 år på 90-talet och gillade den verkligen.

11. H
    Medlem Nivå 3
    Ja han åker snart in för vintern så får han sig en liten övergång till nästa säsong :)

12. H
    Medlem Nivå 8
  13. W
    Medlem Nivå 1

Självklart.