Slutar den att funka?
 
Klippningen lär fortsätta fungera. Det är kontroll via app som ev. kan påverkas.
Har försökt hitta spec. på produkten, men det är svårt/omöjligt att hitta info om vilket nät som klipparen nyttjar.
 
E etompau skrev:
Klippningen lär fortsätta fungera. Det är kontroll via app som ev. kan påverkas.
Har försökt hitta spec. på produkten, men det är svårt/omöjligt att hitta info om vilket nät som klipparen nyttjar.
Jag har också letat utan framgång. Jag har pratat med en åteförsäljare som inte hade en aning. Har letat efter möjligheten att fråga Honda direkt utan framgång
 
Märkligt dåligt med info från en så pass stor firma som Honda. Hemsidan är riktigt usel.

Som sagt, klippningen kommer att fungera, inställningar får göras från tangentbordet om nu klipparen är utrustad med 2G/3G-prylar.
 
Det är väl blåtand på den så appen kan användas när man är i närheten?
 
  • Gilla
etompau
  • Laddar…
K Kane skrev:
Det är väl blåtand på den så appen kan användas när man är i närheten?
Kanske är det så, såg att Bluetooth angavs i specen. Sedan skriver Honda att klipparen kan kontrolleras från valfri plats. Skumt.
 
Jag har nu pratat med kvalificerad återförsäljare. Ska inte vara några problem när 3G släcks ner
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.