putte22 putte22 skrev:
Kör på och glöm inte återkoppla med bilder😃
Upp kom den, och än så länge sitter den kvar. 😹
Tänkte lyfta ner den och plocka fram feinen för att gömma kabeln i väggen och sedan skall det väl på en ram antar jag 😃

Tack för er hjälp!

• TV monterad på väggen i ett sovrum med snedtak, säng och byrå; växter vid fönstret.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Väggmonterad TV i ett rum, sladd hänger ner och det finns gardiner och en spegel bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Dowser4711
  • Laddar…
Då kan du sova lugnt👍.. kan du inte ta ett hål med dosfräsen bakom tvn och ett nere och dra kabeln inuti väggen.. eller komma åt från baksidan av väggen….

se om du blir lika irriterad som mig när man ska stänga av tvn med fjärren. Håller man off för kort så går artmode igång och håller man för länge så startar tvn om igen😬..

putte22 putte22 skrev:
Då kan du sova lugnt👍.. kan du inte ta ett hål med dosfräsen bakom tvn och ett nere och dra kabeln inuti väggen.. eller komma åt från baksidan av väggen….

se om du blir lika irriterad som mig när man ska stänga av tvn med fjärren. Håller man off för kort så går artmode igång och håller man för länge så startar tvn om igen😬..
Det är planen, kanske är dosfräs att föredra före fein (tänker minsta bladet och typ 25*25 fyrkant)

Dumt jag inte gjorde det innan jag hävde upp TV:n såklart 🙄

Men vill bara se om den satt bra så var lite för ivrig.

Förhoppningsvis är den lätt att plocka ner!

Återigen tack för hjälp och stöd!
Byggahus är en räddare i nöden!

Fäll ut tvn i överkant sen bara häkta av från krokarna.

• Gilla
Svantesons
  • Laddar…
Utsättaren Utsättaren skrev:
Jag har ibland 69 i sovrummet 😝
😂😂😂😂😅

Har liknande problem. Ena sidan sitter bra med lite möjlighet att justera. Andra sidan glappar rejält. Har dragit i skruven till max. Verkar sitta. Men känns ändå inte bra. Inget fel på skruvarna, båda skruvarna funkar i den högra. Bör va hålet i tvn på den vänstra som är problemet. Ringde Samsung, hade aldrig hört talas om detta tidigare.

H hammarn_ skrev:
Har liknande problem. Ena sidan sitter bra med lite möjlighet att justera. Andra sidan glappar rejält. Har dragit i skruven till max. Verkar sitta. Men känns ändå inte bra. Inget fel på skruvarna, båda skruvarna funkar i den högra. Bör va hålet i tvn på den vänstra som är problemet. Ringde Samsung, hade aldrig hört talas om detta tidigare.
Vilken TV-modell? Korta eller långa skruven du använder? Vilket väggavstånd skall du montera för?

K Kane skrev:
Vilken TV-modell? Korta eller långa skruven du använder? Vilket väggavstånd skall du montera för?
The frame 65 tum. Korta skruven. Monterar för 3 mm avstånd till väggen

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.