Byggahus.se

Vad eller hur skall man göra?

1. R
    Medlem Nivå 8
    På det sättet ger du en psykopat mer energi. Du ska bara vara tyst, inte ägna energi åt psykopaten och behandla den som luft så mycket som möjligt.
    Han ska bara se till att hans egna tomt är intakt, orörd. Anmäla gubben misstänkt för att filma och fota barn och sen bara sköta sitt egna.

2. H
    Medlem Nivå 3
    Är absolut inget helgon, men jag skulle tycka oerhört synd om de nya köparna som kommer att hamna ” i skiten”. Är som att hålla tyst om ett enormt dolt fel.

3. B
    Medlem · Nivå 11
    Hur så du vet väl inte om nyaköparen är likadan?

4. EvaMLin
    Medlem Nivå 2
    Tycker du förtjänar en stor eloge för ditt (icke-)agerande! (y) Det är nog ingen idé att gå i clinch med en sådan människa.

5. H
    Medlem Nivå 3
    De flesta är hyggliga, så chansen är inte stor.

6. B
    Medlem · Nivå 11
    Jag håller med dig...men galningarna finns!

7. H
    Medlem Nivå 3
    Ja, det är bedrövligt. Skulle önska att idioten fick en ännu större idiot till granne.

8. B
    Medlem · Nivå 11
    Haha verkligen jag gjorde ett experiment med en granne av liknande sort...
    Jag träffade en person som kan skrämma skiten ur vem som helst och bjöd hem honom och gick över till besvärlige grannen och presenterade personen som ny ägare till min fastighet!
    Efter det upphörde allt från den grannen

9. Boogiepack
    Bannad Nivå 1
    Hoho, ja lycka till med det. :crysmile:
    Det har ju inte precis gått åt rätt håll de senaste 20 åren och då behöver man inte ens blanda in MC-gäng i kalkylen.

10. B
    Medlem · Nivå 11
    Ja mitt väderkvarnsbygge går långsamt...jävligt långsamt vi har ett lagsystem från medeltid och funktionell dumhet i våra tillämpningar varav MC gängen har pågått de senaste 30 åren